نمایش دادن همه 2 نتیجه

خودرو تویوتا Landcruiser اتوماتیک سال 2016

۲,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان۵,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ما «لندکروزر» را با مدل‌های اخیر لوکس و گران‌قیمتش می‌شناسیم، ولی در حقیقت «LAND CRUISER» از سری خودروهای چهار چرخ متحرک است که از سال 1951 تا به‌حال تولید و روانه بازار شده است که با اسامی BJ,FJ ‌و‌ J20‌ تا‌ J200‌ نام‌گذاری شده‌اند. درواقع لندکروزر، این سلطان آفرود در مدل‌های اخیر با افزودن امکانات لوکس توانسته این ژاپنی‌تبار اصیل را برای استفاده‌های شهری هم تجهیز کند. «تویوتا» در تمامی محصولات تولیدی خود به کیفیت ساخت و دوام قطعات معروف است و لندکروزر نیز چه در مدل‌های جیپ مانندش و چه سری‌های پیکاپش به‌خوبی کیفیت ساخت برتر خود نسبت به رقبا را به رخ می‌کشد. در واقع داستان تولد لندکروزر به جنگ‌جهانی دوم و اشغال فیلیپین توسط ژاپن برمی‌گردد. زمانی که ارتش ژاپن یک نمونه Bantam ‌MK‌II‌ را پیدا کرده و به ژاپن می‌فرستند، نیاز به خودرویی مشابه برای ارتش ژاپن احساس می‌شود و مهندس معکوس و ساخت نمونه‌ی ژاپنی بر‌عهده تویوتا گذاشته می‌شود؛ سپس بعد‌ها نیز درخواستی برای تولید صد خودروی جیپ مانند، توسط ارتش ایالات‌متحده به تویوتا در جنگ کره‌ای‌ها داده می‌شود و اولین تویوتا‌ BJ‌ که درواقع نمونه‌ی ژاپنی‌ JEEP‌BJ بوده و تغییراتی در ابعاد و قدرت موتور داشته است، توسط تویوتا تولید می‌شود؛ اما نسل فعلی لندکروزر که سری‌ J200‌ محسوب می‌شود در سال 2007 معرفی و روانه بازار شد و دوبار عمل فیس لیفت روی آن صورت گرفت، همچنین تکنولوژی‌های روزی که تا قبل از آن روی نسخه‌های قبلی‌اش وجود نداشت به آن اضافه شد که می‌توان از میان آن‌ها به استارت بدون کلید، تهویه‌ی مطبوع چهار منطقه‌ای،۱۰ ایربگ، دوربین دید عقب، بدنه‌ی تقویت شده،‌ DAC، KDSS و... اشاره کرد؛ همچنین با انواع موتور‌های 4، 4.6، 4.7و5.7‌بنزینی و 4.5‌لیتری دیزل و با گیربکس‌های 5،6،8 سرعته‌ی اتوماتیک و پنج سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود، البته گیربکس دستی فقط با پیشرانه‌ی چهار لیتری در بازار‌های محدود عرضه می‌شود. لندکروزر شاید در سری‌های آخر از خودروی صرفا آفرود به لوکس شاسی‌بلند هم تغییر کاربری داده باشد، ولی توانایی‌های آفرودش بر همگان اثبات شده است.

خودرو هيونداي سوناتا GL هيبريدي اتوماتيک سال 2017 نيمه فول

۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
برای کسانی که اولویتشان مصرف اقتصادی سوخت است، انتخاب خودروی هیبریدی اتوماتیک «هیوندای مدل «Sonata» می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. شرکت «Hyundai»‌ در سال 2014، نسل ‌هفتم‌ Sonata ‌را با پیشرانه‌ی هیبریدی وارد بازار کرد که به‌خوبی توانست با رقبای هیبریدی هم‌سطح خود رقابت کند. سوناتا ‌LF 2016‌‌ هیبریدی با پیشرانه‌ی چهارسیلندر دولیتری‌ GDI‌ (تزریق مستقیم سوخت درون سیلندر) می‌تواند توانی معادل 156 اسب‌بخار با گشتاور 193 نیوتن‌متر را توسط موتور بنزینی و توان 53 اسب‌بخار را توسط موتور الکتریکی تولید کند. هنگام عملکرد هم‌زمان هر دو موتور، می‌توان شاهد 209 اسب‌بخار توان خروجی با گشتاور 205 نیوتن‌متر بود. شما می‌توانید تنظیماتی در حالت ‌Sport ،‌Normal‌ و‌ eco‌ (سازگار با محیط‌ زیست) در اختیار داشته باشید که رانندگی در شرایط ایدئال و حالت بهینه‌ی اقتصادی، مصرف سوخت‌ Sonata LF‌ هیبرید را به 4.7 لیتر در هر صد کیلومتر می‌‍رساند و با یک باک 60لیتری می‌توان مسافت 980کیلومتری را پیمود. شارژ باتری خودرو با استفاده از شارژر نوع دو، در ‌مدت سه‌ ساعت و با شارژر اصلی، در ‌مدت نُه ساعت انجام می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های بارز سوناتا‌ LF‌ رانندگی در سکوت است که با استفاده از موتور بی‌صدای هیبریدی و سیستم تعلیق نرم، رانندگی روان و راحتی را برای راننده فراهم می‌آورد. ‌خودروی هیوندای سوناتا‌ LF 2016 ‌موفق به دریافت بالاترین سطح ستاره‌ی ایمنی، یعنی پنج‌ستاره از سازمان‌ NHTSA‌ (اداره‌ی ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا) شد که این خودرو را در ایمن‌ترین سطح تصادفات قرار می‌دهد. از دیگر خصوصیات این مدل خودرو می‌توان ترمز بهبود یافته به‌ نسبت دیگر خودروهای هیبریدی را نام برد که شرکت هیوندای توانسته با بهره‌گیری از ترمزهای هیدرولیک و با استفاده از باتری‌های اصلاح‌شده، چنین ترمز بی‌نظیر و راحتی را بسازد.